Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak získat imunitu na chřipku i bez očkování a zadarmo?

Dnes jsem na to přišla! Zrovna si aktivně buduji imunitu na čtyři chřipkové viry a nepotřebuji k tomu ani jediný injekční vpich. 

Můj přítel si totiž takový vpich minulý týden zaplatil u svého obvodního lékaře. Původně si šel nechat naočkovat žloutenku, ale když zjistil, že žloutenka stojí tři tisíce korun, rozhodl se pro investici pěti stovek do chřipky. Když už tam byl, přeci nepůjde domů s prázdnou. 

V páteční teplý a slunečný den babího léta si přinesl domů ve své paži hned čtyři viry. Ty nejsilnější. Jak jinak, je přece chlap. Balení na sobotní výlet odložil na ráno a znavený návštěvou nových hostů ve svém těle usnul jako nemluvně. Tvoří si imunitu na zimu, až budou všichni ležet v horečkách, on bude jako rybička, vysvětloval mi, když si v noci převlékal propocené pyžamo. 

Ráno mě kromě slunečních paprsků probudilo šoupání, vrzání, chrchlání a posmrkávání. Přítel se malátně ploužil po bytě s utěrkou na hlavě a hledal další papírové kapesníčky. Vedle postele ležela dvě propocená trička. Výlet odložíme na neděli, dnes se půjdu projít ven sama, přítel bude dál pokračovat v budování imunity na zimní měsíce.

Na venkovním teploměru bylo krásných 28 stupňů, jeden z nejkrásnějších víkendů tohoto podzimu lákal všechny nenaočkované a tedy nezodpovědné osoby ven. Teploměr mého naočkovaného a zodpovědného přítele ukazoval stupňů 38, takže ven nepotřeboval. Měl tepla dost. 

Když jsem se vrátila z procházky s další várkou kapesníků, sirupem na kašel, paralenem a sprejem do nosu, pokusila jsem se roztáhnout žaluzie, aby si i přítel mohl se svými aktivními viry, rozprskanými a rozkašlanými po celém bytě, užít dostatečně slunečného dne alespoň za oknem. Jeho noví viroví kamarádi však preferovali šero, takže jsme zbytek víkendu strávili v zatemněném bytě, provoněném česnečkou a bylinkovými čaji.

Naštěstí babí léto víkendem nekončilo, naneštěstí budování imunity mého přítele na zimní chřipky také ne. Očkování se zkrátka musí užít. Když už člověk do něčeho investuje pět stovek, nemůže to jen tak halabala hodit za hlavu.

Během týdne jsem cestou z práce nakupovala další várky kapesníků, zázvoru a medu. Několik nocí jsem v obýváku usínala na gauči se špunty v uších, jelikož viry, usazené v nosní dutině mého přítele, vedly po nocích hlučné diskuse. S ubíhajícími dny babího léta a ustupující zimnicí bojovníka o imunitu jsem se začínala těšit na další víkend. Snad bude ještě hezky…

Je pátek a teplo a slunečno. Přítel konečně posílil svou imunitu a plánuje víkend. Já mu nepomáhám. Mám zimnici, kašel a rýmu. Bolí mě celé tělo. Jde mi vařit čaj a když mi podává paralen, spokojeně hodnotí situaci. Právě totiž zjistil, že mu pojišťovna na očkování přispěje třemi stovkami. Takže imunita jen za dvě kila. Zamyšleně se na mě podíval a dodal: „No vidíš a ty to máš díky mně úplně zadarmo.“ 

 

Babí léto dnes končí, začíná se ochlazovat. Venku je 15, u mě 37,5. Za pár dní už budu jako rybička. A moc se těším na zimní mlhavá rána, kdy se ještě za tmy budeme s přítelem brodit plni imunity v břečkách sněhu do práce, zatímco kolegové budou doma v posteli popíjet čaje a léčit svou poctivě získanou chřipku. 

Autor: Monika Kleinova | neděle 21.10.2018 20:05 | karma článku: 39,40 | přečteno: 3725x
  • Další články autora

Monika Kleinova

Za týden pět kilo dole bez fitka a hladovění

Během této zimy jsem zkrásněla. Všechny vrásky jsou fuč. Nepotřebovala jsem botulin ani kyselinu hyaluronovou. Vyplnil je tuk, který se kromě obličeje obsadil i na místa v pase, na stehnech a zadních partiích. Prsa opět vynechal..

12.2.2022 v 21:56 | Karma: 43,39 | Přečteno: 8614x | Diskuse| Ona

Monika Kleinova

Sedm smrtelných hříchů dneška

Všichni jsme hříšníci. A někteří z nás i rádi... Taková čokoládová tabulka, dobře vychlazený půllitr s pěnou, tajný sex... Pokušení, která nás mohou naplnit špatným svědomím nebo pocitem rozkoše. A že jich kolem nás je.

3.12.2020 v 20:04 | Karma: 23,75 | Přečteno: 1231x | Diskuse| Společnost

Monika Kleinova

Můžu vám to pěkně zavařit

Jsem totiž svářečka. Nemyslím plechovou mašinu, co srší blesky a pojí dva kusy železa k sobě. Ale ženu, která tuto mašinu ovládá.

13.7.2020 v 8:20 | Karma: 26,70 | Přečteno: 1120x | Diskuse| Společnost

Monika Kleinova

Když se znovu narodíte

Ještě sjezd z koridoru, pravotočivá zatáčka a budu doma. Co? Přímo proti mně se najednou objevuje auto v protisměru. Řidič si očividně myslí, že je v jednosměrce. Jede šíleně rychle. Nádech. Reakce. Strhli jsme to oba do stran.

24.7.2019 v 9:31 | Karma: 31,80 | Přečteno: 1117x | Diskuse| Ona

Monika Kleinova

Andělé žijí mezi námi. Mám důkazy.

Podařilo se mi tajně zachytit okamžiky přítomnosti andělů v našich životech. Andělů, co nás provází a upozorňují na důležité okamžiky. Jak nejlépe to umí. Že občas nerozumíme jejich chování? Pomohu vám.

6.5.2019 v 10:12 | Karma: 23,97 | Přečteno: 1470x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3064x
Těší mě psaní, fotografie, knížky, cesty dlouhé i krátké, pozorování lidí a sbírání jejich příběhů...

 

Mé postřehy najdete na stránkách www.monikakleinova.cz

Ráda se s vámi poznám...

Seznam rubrik