Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P46a63v23e57l 41J75a98n92s41a

28. 10. 2014 11:06

když jsem byl před lety nějakou dávnou dobou "dočasnej pražák", tak jsem radši jezdil povrchovou dopravou nebo i klidně šel 2-4 km pěšky, do krtka jsem lezl jen když to vyžadovala časová tíseň nebo se prostě povrchově jet nedalo z důvodu absence linek kvůlivá existenci krtka

nicméně uznávám, že z okrajů města do centra je to krtkem fakt nejrychlejší, pokud je centrum cílem cesty

neefektivní mi přijde cesta krtkem z okraje do centra na přestup a pokračovat na jinej okraj, takže např. z Hradčanské na Vltavskou je to lepší tramvají, než přestupovat na Muzeu

0 0
možnosti
Foto

ve vašem věku sice bude chvíli trvat, než si zvyknete, ale jinak fejeton dobrej. Jinak ta kartička o, které je tu zmínka se jmenuje Opencard.

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3064x
Těší mě psaní, fotografie, knížky, cesty dlouhé i krátké, pozorování lidí a sbírání jejich příběhů...

 

Mé postřehy najdete na stránkách www.monikakleinova.cz

Ráda se s vámi poznám...

Seznam rubrik