Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdarec, dost dobře jsem se pobavil;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-) Nojo, no. Kam čert nemůže ... Ale stejně je to hezkýR^

0 0
možnosti
Foto

Díky :) Jen bych poopravila... kam čert může i nemůže ;)

1 0
možnosti

Byl jsem celý víkend bezpečně zavřený doma, takže se mi nic nestalo. :-)

0 0
možnosti
Foto

Uff, tak to jsem moc ráda ;) To bylo rozumné. Doporučuji si vzít raději na tento týden dovolenou, příští týden už babí léto nebude tak silné :)

0 0
možnosti
Foto

To je krásné, povedené a inteligentně vtipné!!! R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, od vás si toho moc vážím, ráda čtu vaše příspěvky :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3064x
Těší mě psaní, fotografie, knížky, cesty dlouhé i krátké, pozorování lidí a sbírání jejich příběhů...

 

Mé postřehy najdete na stránkách www.monikakleinova.cz

Ráda se s vámi poznám...

Seznam rubrik