Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Parádní blog, karma letí k vám. R^V

0 0
možnosti
Foto

I55v44a86n 44M43a88r13e23k

31. 12. 2018 11:29

Skvělé, to je alespoň dobrá radaR^. . Ale proč ten "předstíraný orgasmus?" 8-o;-(

Jinak šťastný Nový rok R^ V

0 0
možnosti
Foto

Díky :) Už jsem na tuto otázku odpovídala níže :) Se zařazením předstíraného orgasmu do tréninkového plánu jsem trochu váhala, ale když on spálí třikrát více kilojoulů než ten pravý... Takže se nedá nic dělat. Plán na hubnutí musí být co nejefektivnější;-D

0 0
možnosti

Výborné. Napsáno s lehkostí a vtipem. Moc jsem se pobavil. Karma

1 0
možnosti
Foto

Díky :) Těší mě, když blog vyvolá úsměv a navíc působí lehce, přestože je o těžké váze :D

0 0
možnosti
Foto

Rychlé úbytky váhy jsou vždy podezřelé. Doporučovala bych preventivní prohlídku u lékaře. To myslím zcela vážně.

0 0
možnosti

Neberte se zase tak vážně. Blog je nadsázka. A 5 kilo je jiných pro člověka se 130 nebo 80 kg. Mě třeba tento blog díky úsměvu na rtu prodloužil život a ještě jsem u toho shodil nějaký gram :-)

2 0
možnosti

Super, je to dobrá metoda, doporučuji ještě běh brizkovym hájem ruku v ruce s partnerem a v druhé ruce rozevlaty šál pro romantiku a litrapul petku pro zpevnění svalstva na ruce. Pozor, ruce s lahví střídat!

1 0
možnosti
Foto

Skvělý tip ;) Mám všechno, březový háj za domem, šál pro romantiku, jen ta petka mi dělá trochu starosti... Je jen litrová a s Plzní dvanáctkou. Nejsem si jistá, jestli s ní doběhnu plnou zase zpátky :D

1 0
možnosti

Skvělé! Tak hodně tréningových hodin!:-)))

1 0
možnosti
Foto

Děkuji :) Tenhle trénink neošidím ;)

1 0
možnosti
Foto

pouhých pět minut sexu?8-o A předstíraný orgasmus místo skutečného?8-o

ale pořád lepší než fitko;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Je to složité ;-) Když se chcete vejít do dvacetiminutovky, musíte to hodně promyslet. Předehra se zkrátit nedá, tělo zkrátka potřebuje určitý čas na zahřátí svalů a to by se urychlit nevyplatilo ;-) Se zařazením předstíraného orgasmu do tréninkového plánu jsem trochu váhala, ale když on spálí třikrát více kilojoulů než ten pravý... Takže se nedá nic dělat. Plán na hubnutí musí být co nejefektivnější;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS