Nejlepší hlášky z Harley kalendáře - 2. pololetí

25. 11. 2018 20:05:00
Drsní harlejáci mají svůj drsnej kalendář. A také drsnej smysl pro humor, který se projevil v okamžiku, kdy jsem je požádala, aby k mým fotografiím přidali nějakou vtipnou hlášku. Harlejáckou. A najednou...
..začala se na mě sypat jedna za druhou.

V kalednáři může být u každé fotky bohužel jen jedna, což je podle mě velká škoda. Tak mě napadlo se ty ostatní podělit s vámi. Třeba se nad nimi také zasmějete jako já a náš kalendář vám zvedne náladu.

Fuj, to byl sen!

S malou motorkou neuděláš velký divadlo...

V životě každého muže se najde den, kdy je všechno podělaným navrch...

Ten moped i s babkou zrenovovali parádně!

Opravdová od Matella.

Jó! A večer přepucuju celou sbírku!

Jupiii! Motorka jako dárek zdarma?

Joo! mašina i s myčkou.

Pekelný stroj, rozbijte v případu nouze.

Bingo! Přibalili mi tam i leštěnku!

Šáhni mi na medvídka a uvidíš

Klucí, proč jste si nevzali dneska medvědy?

Tak v jednu na pískovišti....

Tùdle nudle žádného Méďu Béďu vám nedám.

Vidíte mýho holuba?

Dědo, v jednu zpátky, slíbil si mi pohádku o Pérákovi .

Chcete ochutnat? Je čerstvej. Zrovna vytaženej.

Hmm...pěkný odražedla...Dáme závod?

Strejdové, dejte si pohov... Teď jedu do školky.

Tak hoši, za mnou...hřiště je za rohem!

Dakky, vem mě s sebou taky!

Amerika je země neomezených možností

To je furt samej gulášek a pivo a pak to nemůžeš doběhnout.

Chtělo se mi běhat.. a měl jsem společnost.. a pak se přidávali další lidé.. máma říkala, že člověk musí odlozit minulost a pak zase může jít dál..

Hra na honěnou - zábava v každém věku.

Skoč na brzdu, Azore !!!

Heleee, neblbni a přibrzdi...

Neblbni, Bobino, zastav...Já ti ty buřty koupím.

Jaký pes, takovej pán.

Když ti chcípne mašina...

Zapojíš, nejezdíš! Neblbni!

No nic, jedu na pivo, nejsem žádnej elektrikář...

No to jsem zvědav, jestli naskočí.

Vstávat, ještě jsem nezazimoval.

Nechám ti tu svítit.

Napětí bylo cítit ve vzduchu... Potom přeskočila jiskra.

Kam zastrčit plus a kam mínus ???

Jak to bylo? Políbit? Poblít? Nabít?

Mašina na to startuje, tak by mohla i stará.

Highway to hell...

Čert a Káča.

Závoj mám, odslouženo taky, tak to vosol a rovnou na radnici.

Kašli na to, já ti ukážu cestu rájem.

Cesta je cíl, můj pane...

Když do pekla, tak na pořádných koních!

Rok 2019 s naším kalendářem utekl jako voda, tak ať vám ten opravdový přináší ještě více úsměvu a nadhledu. Třeba i s námi. Budu za to moc ráda.

Autor: Monika Kleinova | neděle 25.11.2018 20:05 | karma článku: 24.90 | přečteno: 689x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Fotoblogy

Marek Trizuljak

Od prvního jarního dne k Velikonočním svátkům

Rovnodennost, první jarní den, úplněk a brzy poté velikonoční svátky. Obrazové dojmologie ... ... ...

28.3.2024 v 15:39 | Karma článku: 10.77 | Přečteno: 90 | Diskuse

Jaromír Šiša

Auto moto veteráni všude možně i jinde.

Třeba pod střechou velkých prostorných i malých útulných muzeí. Nebo na všech možných srazech, případně je potkáváme jen tak v prostoru. Pro svoji krásu a eleganci je obdivujeme a s úctou k těm, kteří jim vdechli nový živý život.

28.3.2024 v 10:03 | Karma článku: 35.34 | Přečteno: 1653 | Diskuse

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXII. - Rokycany 12 - Jaro je tu)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

28.3.2024 v 8:42 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 156 | Diskuse

Martina Pazourová

Po dešti......

Nenapadá mě nic jiného, než text písně paní Judity Čeřovské.Foto Nikon D 70. Jo, a dalo to docela fušku :-)

25.3.2024 v 23:00 | Karma článku: 12.40 | Přečteno: 212 | Diskuse

Veronika Foglová

Květná neděle 2024

Uteklo to jako voda, a svatopostní doba nám vstoupila do své závěrečné fáze - Svatého týdne, po němž nadejdou Velikonoce.

24.3.2024 v 15:21 | Karma článku: 11.16 | Přečteno: 157 | Diskuse
Počet článků 20 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1201

Těší mě psaní, fotografie, knížky, cesty dlouhé i krátké, pozorování lidí a sbírání jejich příběhů...

 

Mé postřehy najdete na stránkách www.monikakleinova.cz

Ráda se s vámi poznám...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...